Клубна програма

Клубна програма від Море Турів

У мережі туристичних агентств “Море турів” діє єдина система клубних карт, які дають їх власникам знижки, бонуси, унікальні можливості й привілеї.

Як стати учасником клубної програми?

Членом клубу стає будь-яка людина, яка придбала в мережі туристичних агентств «Море турів» тур на загальну суму більше 800 $. Після покупки Вами туру і повернення з подорожі клубна карта активується менеджером. Власники наших карток отримають знижку на наступний тур 3% від вартості. Оскільки, клубна карта накопичувальна і дає власникам можливість скористатись знижками до 5%! Знижка залежить від кількості турів, які були придбані в нашій агенції. Оскільки клубна карта неіменна, ви завжди можете передати її своім друзям, родичам або просто знайомим, щоб отримати максимальну вигоду і знижку.

Клубну карту мережі турагентств “Море Туров” також можна також придбати за 50 $ або отримати в подарунок.

Переваги клубної програми:

VIP обслуговування

Члени закритого клубу «Море Турів» стають нашими VIP клієнтами і отримують багато привілеїв: персональний менеджер по туризму (який завжди зможе Вам підібрати кращий відпочинок), спеціальні ціни на всі види туристичних послуг (тури, готелі, круїзи), можливість купляти акційні тури за клубною ціною (клубні акційні пропозиції будуть видні тільки власникам клубних карт). Також учасники клубної програми зможуть скористатись іншими бонусами, які будуть активовані в залежності від рівня клубної програми.

Клубні ціни на відпочинок і на ціни по дисконтному клубі

Учасники клубної програми від мережі туристичних агентств «Море Турів» зможуть завжди скористатися акційними пропозиціями на тури по клубних цінах. Також буде надана можливість замовити бажаний вид відпочинку з раннього бронювання з хорошим виграшем в ціні. При клубному оптовому бронюванні – виграш у ціні буде істотним. У цьому випадку Ви зможете дозволити собі відпочивати в найкращих місцях світу за вигідними цінами. Крім того діє наш дисконтний клуб, за яким власники клубних карт, матимуть можливість скористатися знижками на товари та послуги наших фірм-партнерів у різних містах України.

Подарунки та клубні бонуси

Якщо Ви стаєте учасником нашої клубної програми, Ви отримуєте при активації клубної картки віртуальний рахунок, на якому накопичуються бонуси від вартості Ваших власних поїздок. Ще в рамках клубної програми налічуються бонуси від вартості турів Ваших друзів і знайомих, якщо Ви їм порекомендували відпочинок від «Море турів»! Також мережа туристичних агентств «Море Турів» надає додаткові переваги учасникам нашої клубної програми.

Зараз проходять в рамках клубної програми БЕЗКОШТОВНІ онлайн – семінари по бізнесу і зростанню особистості, а також БЕЗКОШТОВНІ онлайн-курси з англійської мови. Докладніше читайте нижче:

БОНУСИ КЛУБНОЇ ПРОГРАМИ МЕРЕЖІ МОРЕ ТУРІВ:

1. У рамках клубної програми МОРЕ ТУРІВ проходить серія БЕЗКОШТОВНИХ семінарів по бізнесу і зростанню особистості. Семінари проводитимуть відомі бізнес-тренери практики. Поточна мета семінарів – допомогти нашим учасникам клубної програми МОРЕ ТУРІВ (клієнтам мережі) досягти великих висот у бізнесі, кар’єрі, житті (яких просимо звернутися до менеджерів мережі з Вашого міста для підключення до платформи по бізнес-семінарах).

2. У рамках клубної програми МОРЕ ТУРІВ для Вас ми даруємо можливість БЕЗКОШТОВНО пройти 6 місячні онлайн-курси “Англійська мова для туристів” та ділова англійська, які коштують 250$. Курс розроблений спеціально для тих, хто любить подорожувати за кордоном. Після завершення курсу ви зможете вільно спілкуватися англійською мовою на наступні теми:

Аеропорт – реєстрація на рейс, вибір місця в салоні літака, реєстрація багажу, напої та харчування на борту літака, проходження митного і паспортного контролю, заповнення міграційної картки по прильоту, поїздка / трансфер від аеропорту до місця проживання; нестандартні ситуації: втрата багажу;

Готель – реєстрація та поселення в готелі, виселення з готелю; стійка адміністрації: замовлення таксі, їжі в номер, запит інших послуг та інформації; нестандартні ситуації: несправність обладнання і меблів в номері, скарги на неякісне обслуговування;

Кафе / Ресторан – бронювання столика, замовлення їжі та напоїв; нестандартні ситуації: зміни в замовленні, неправильне замовлення, помилка в рахунку;

Магазин – купівля одягу та взуття, вибір розміру і кольору речей, примірка, оплата, покупка сувенірів; нестандартні ситуації: обмін і повернення товару;

На вулиці – як запитати дорогу, використання карти та екскурсійних довідників, замовлення таксі; нестандартні ситуації: що робити, якщо ви заблукали;

Аптека – опис симптомів захворювання, покупка медикаментів, виклик лікаря;

Розваги – пошук інформації про розважальні заклади, замовлення і покупка квитків, оренда машин та інших видів транспорту, нестандартні ситуації;

Телефон – дзвінки з номера готелю і по мобільному, невірно набраний номер, використання інтернету.